Donnerstag, 21. Juli 2011

Mohn/ Мак

Mohn/ Мак
DE: Ich wollte schon lange eine Mohnblüte aus Blütenpaste (Rezept folgt bald) herstellen, irgendwie ergab sich bis jetzt nie die Möglichkeit. Aber Mohn stand groß geschrieben auf meine Wanna-Do-Liste. Ich liebe Mohnblüten, sie sind so zart und schön und gleichzeitig haben sie eine sehr intensive Farbe! Und die Farbe ist rot, meine Lieblingsfarbe sowieso. 
Ich bin ziemlich zufrieden mit meine Blüte, hier und da sind noch Verbesserungen möglich, aber insgesamt mag ich sie! Ich deswegen wollte sie euch zeigen. Mit ein Paar von der Bilder bin ich auch sehr zufrieden. 


БГ: Отдавна исках да направя мак от захарна паста (рецетпата следва), но досега не се беше отдала възможността. Но цветето маг беше написано с големи букви в моят Искам-да-направя-списък. Обожавам макове, толкова са нежни и красиви и същевременно с толкова интензивен цвят! И цветът е червен, моят любим цвят!
Доста съм доволна от цветето което направих, естествено има какво да се подобри, но като цяло ми харесва! И затова исках да ги го покажа! И от някои от снимките също съм доволна!








5 Kommentare:

  1. Wow, prosto strahoten mak! M :)

    AntwortenLöschen
  2. Mersi M :) Mnogo e lesen za pravene i stava tolkova krasiv :)

    AntwortenLöschen
  3. Страхотен е! Браво на теб!

    AntwortenLöschen
  4. СТРАШНО КРАСИВО ,БРАВО!

    AntwortenLöschen
  5. Като истински....чак ми се прииска да си направя кукличка :)

    AntwortenLöschen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...