Dienstag, 2. April 2013

Torte mit Schokofondant und elfenbeinfarbende Dekorationen/ Торта с шоколадов фондан и декорация с цвят на слонова кост

Torte mit Schokofondant und elfenbeinfarbende Dekorationen

Hallo Zusammen, 

ich melde mich kurz von meinen Urlaub in Bulgarien und moechte euch einer der zwei Torten zeigen, die ich fuer meine Familie hier gemacht habe. Diese Torte ist ganz einfach und schnell gemacht. 
Ich habe einen Apfel-Wallnuss-Kuchen nach dieser Rezept gemacht, den ich mit Ganache gefuelllt und bestrichen habe. Eingedeckt habe ich die Torte mit Schokoladenfondant von SatinIce und mit Modellierfondant und einen selbstgemachter Silikonmould (hier einen Tutorial wie man solche Mould machen kann) habe ich die
Seitendekorationen gemacht.
Die Bilder sind nicht so schoen, ich habe meine Canon nicht mi ins Urlaub genommen und habe hier die Fotos nur mit meinen IPhone gemacht. 

Ich hoffe, ihr habt schoenen Ostern gehabt und viele viele Eier gefunden!

Zuckersuesse Gruesse
Valentina

Торта с шоколадов фондан и декорация с цвят на слонова кост

Здравейте, 

Пиша на бързо и кратко от престоя ми в България и искам да ви покажа първата от двете торти, които направих за семейството си тук. Тази торта е бърза и проста за направа. 
Изпекох един сладкиш с ябълки и орехи (по тази рецепта), които напълних и намазах отгоре с крем Ганаж и покрих с шоколадов фондан на фирмата SatinIcе. Направих страничната декорация с фондан за моделиране и саморъчно направена силиконова отливка (ето тук може да видите как). 
Снимките не са много и хубави, но не си взех хубавият ми фотоапарат Канон с мен и правих с снимките с IPhonа си. 

Желая ви страхотна седмица!

Сладки поздрави
Валентина



1 Kommentar:

  1. Поздравления Валентина за страхотната торта, която си направила за твоето семейство.
    Несъмнено е много вкусна...Комплимент!
    Сърдечни поздрави!

    AntwortenLöschen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...